سطح کراتینین 2.5-3.2 نوسان چگونه آن را پایین
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح کراتینین 2.5-3.2 نوسان چگونه آن را پایین تر؟ در درمانگاه، کراتینین 2.5 و 3.2 در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است، که یک گام vital.Si شما می توانید در این مرحله کنترل، ممکن است این فرصت را به معکوس داشته است و سطح کراتینین بالا باشد به او کاهش داد.

در طب غربی، پزشکان توصیه هورمون درمانی برای کند کردن روند پیشرفت بیماری، پس از کنترل خواهد شد اشاره diálisis.En در مقایسه با طب غربی، طب چینی می تواند بیماری کلیه در یکی بیشتر juice.There درمان تعدادی از درمانهای منحصر به فرد مبتنی بر آن را برعهده، از جمله طب میکرو چینی Osmotherapy معروف ترین است، آن است که در حال حاضر به طور گسترده ای برای درمان این بیماری استفاده می شود.

با کمک طب میکرو چینی Osmotehrapy، مردم می توانند بهبود آشکار از طریق ادرار، خون و پروتئین در ادرار تا حد زیادی کاهش می یابد، که به معنی آن است اثر درمانی قابل توجهی در درمان بیماری کلیوی پیدا کنید. با گسترش عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز، این تک درمانی می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، بنابراین برای معکوس کردن آسیب به کلیه renal.Después بازگشت به حالت عادی، می توانند بازی سموم و مواد زائد موثر است، بنابراین کراتینین (نوعی محصول فرعی سوخت و ساز عضله) سطح کاهش می یابد gradualmente.Si می خواهند بدانند که جزئیات بیشتر، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما عرضه خواهد شد مشاوره رایگان برای شما. ایمیل ما: sjzhospitalrenal@hotmail.com.

بنابراین طب میکرو چینی Osmotherapy انتخاب خوبی برای کاهش سطح کراتینین بالا، اگر سطح کراتینین شما در محدوده 2.5-3.2 است، شما نیاز به یک درمان به موقع سیستماتیک برای جلوگیری از این بیماری از بدتر شدن.





:: برچسب‌ها: طب میکرو چینی Osmotherapy ,
:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: